مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-24سياسي

دانشجویان چگونه می توانند سلامت روانی و جسمانی افراد را ارتقا ببخشند؟ 


مجری رویداد استارتاپی ارتقاء سواد سلامت روانی دانشجویان گفت: با برگزاری رویداد استارتاپی ارتقاء سواد سلامت روانی، دانشجویان می توانند ایده های خود را ارائه دهند تا بتوان از این طریق سلامت روانی و جسمانی افراد را ارتقا بخشید.

- مجری رویداد استارتاپی ارتقاء سواد سلامت روانی دانشجویان پاسخ داد دانشجویان چگونه می توانند سلامت روانی و جسمانی افراد را ارتقا ببخشند؟  ایسنا/خراسان رضوی مجری رویداد استارتاپی ارتقاء سواد سلامت روانی دانشجویان گفت: با برگزاری رویداد استارتاپی ارتقاء سواد سلامت روانی، دانشجویان می توانند ایده های خود را ارائه دهند تا بتوان از این طریق سلامت روانی و جسمانی افراد را ارتقا بخشید.

  دکتر ابوالفضل غفاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهداف برگزاری رویداد استارتاپی ارتقاء سواد سلامت روانی دانشجویان، اظهار کرد: استارت آپ ها فعالیت هایی هستند که معمولا برای دانشجویان یا اقشار آماده برای بازار کار پیش بینی می شود که آنها ایده های ناب خود را به محصول تبدیل کرده تا به جامعه یا صنعت ارائه کنند.

وی افزود: اقدامی که توسط دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دبیرخانه دانشگاه های منطقه 9 شامل استان های سمنان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی برگزار می شود، با این هدف است که آموزش های رویدادهای استارت آپی را طی فرآیند یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان چگونه می توانند سلامت روانی و جسمانی افراد را ارتقا ببخشند؟ 

دانشجویان چگونه می توانند سلامت روانی و جسمانی افراد را ارتقا ببخشند؟