مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-24سياسي

انتخابات آمریکا و بورس ایران


*گوشه و کنار نشریات، دکتر مهدی قلی پور: بازار بورس ایران را تالار شیشه ای هم می نامند، اگر بخواهیم علاوه بر جنبه شفافیت برای این نامگذاری علت دیگری مطرح کنیم؛ - وضعیت نیمسال اول بازار بورس ایران در اوضاع بحرانی اقتصاد در ایام کرونا و تحلیلی بر آینده این بازار بررسی شده است.

این تحلیل در حالتی است که ضریب حساسیت بازار بورس به مسائل سیاسی مانند انتخابات آمریکا بسیار بالا رفته است.

*گوشه و کنار نشریات، دکتر مهدی قلی پور: بازار بورس ایران را تالار شیشه ای هم می نامند، اگر بخواهیم علاوه بر جنبه شفافیت برای این نامگذاری علت دیگری مطرح کنیم؛ بالا بودن ضریب حساسیت و واکنش بازار سرمایه به مسائل سیاسی و اقتصادی خصوصیت دیگر آن است.

بررسی این تالار و اتفاقاتی که در نیم سال طی شده است در سال 1399 و تحلیلی بر روند فعالیت بازار بورس در ادامه سال با وجود بحران‎ های اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر بیماری کرونا را در گزارش ذیل مطالعه می کنید: در نیمه اول امسال چه گذشت؟شش ماهه اول سال 1399 دو دوره متفاوت را شاهد بود، دوره اول از ابتدای سال تا 20 مردادماه و دوره دوم از 20 مرداد تا پایان شهریور.

دوره اول شاهد رشد 308 درصدی در شاخص کل بورس، رشد 170 درصدی متوسط معاملات خرد (از میانگین روزانه 6 هزار میلیارد تومان به میانگین روزانه 18 هزار میلیارد تومان) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا و بورس ایران

انتخابات آمریکا و بورس ایران