مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-24حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای تحت تعقیب با اعتراف به سرقت های میلیاردی


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اعضای باند سارقان منزل که اقدام به 110میلیارد ریال سرقت از منازل مسکونی در استان های البرز، - ایسنا/البرز رییس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اعضای باند سارقان منزل که اقدام به 110میلیارد ریال سرقت از منازل مسکونی در استان های البرز، تهران، زنجان، قم و مازندران، کرده اند، شناسایی و دستگیرشدند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در مناطقی از عظیمیه، اسلام آباد و شهرستان فردیس به شیوه تخریب توپی قفل در و بالکن رویی و اعلام شکایت شهروندان در این خصوص، رسیدگی به این پرونده ها در اختیار تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس البرز، وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه های سرقت و انجام تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند که در بررسی سوابق وی محرز شد که وی بیش از 14 فقره سابقه کیفری سرقت و قتل دارد و در حال حاضر با همدستی یک خانم پس از شناسایی منازل خالی از سکنه و با استفاده از خودروهای پژو پارس و سمند اقدام به سرقت از منازل می کنند .

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه پس از چندین روز تلاش شبانه روزی کارآگاهان، رد متهم در شهرستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای تحت تعقیب با اعتراف به سرقت های میلیاردی

دستگیری سارقان حرفه ای تحت تعقیب با اعتراف به سرقت های میلیاردی