مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-24سياسي

گلایه روحانی از جدی نگرفتن توصیه های قانونی از طرف برخی از مردم


رییس جمهور با گلایه از جدی نگرفتن توصیه های قانونی از طرف برخی از مردم، گفت: محدودیت های شدید در مناطق پرخطر، مراقبت های لازم برای جلوگیری از نقض قرنطینه مبتلایان و جریمه های قانونی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رییس جمهور، امروز در دیدار اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با حضرت آیت الله خامنه ای، طی سخنانی که پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایراد کرد با بیان گزارشی از فعالیت های مقابله با کرونا در هشت ماه گذشته، گفت: برای مقابله با این ویروس فعلاً راهی جز رعایت ضوابط بهداشتی و پیشگیری وجود ندارد.

رییس جمهور افزود: همانند دوران جنگ که اجازه خرید تجهیزات جنگی به ما نمی دادند، در ابتدای شیوع کرونا نیز تقریباً هیچ کس تجهیزات مورد نیاز مثل کیت تشخیص، دستگاه تنفس، امکانات و تجهیزات آی سی یو و حتی ماسک را به ما نداد، ولی با اتکاء به شرکت های دانش بنیان، این تجهیزات را به سرعت تولید کردیم و اکنون هیچ مشکلی نداریم.

روحانی اظهارداشت: در ماجرای کرونا برای ما روشن شد که تکیه بر توان و امکانات داخلی و نگاه نکردن به دست دیگران تا چه حد برای ما مهم است و ما فهمیدیم که در روز های مبادا باید روی پای خودمان بایستیم چرا که دیگران ما را حتی در مسائل مربوط به حقوق بشر، بهداشت و درمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه روحانی از جدی نگرفتن توصیه های قانونی از طرف برخی از مردم

گلایه روحانی از جدی نگرفتن توصیه های قانونی از طرف برخی از مردم