مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-24اقتصادي

افزایش 109 درصدی هزینه خانوارهای ایرانی در خرید خودرو


در حالی طی ماه گذشته هزینه خانوارهای ایرانی نسبت به پارسال بیش از 41 درصد افزایش داشته که در این بین خودرو بالاترین حد تورم را به خود اختصاص داده و هزینه های مردم در این بخش به طور متوسط 109 درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

- در حالی طی ماه گذشته هزینه خانوارهای ایرانی نسبت به پارسال بیش از 41 درصد افزایش داشته که در این بین خودرو بالاترین حد تورم را به خود اختصاص داده و هزینه های مردم در این بخش به طور متوسط 109 درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا مرکز آمار وضعیت شاخص تورم در مهرماه را اعلام کرد که نشان داد تورم نقطه به نقطه (تغییر قیمت نشبت به ماه مشابه سال قبل) در مقایسه با شهریورماه هفت درصد افزایش یافته بود و براین اساس متوسط هزینه خانوارهای ایرانی در مقایسه با مهرماه سال گذشته برای خرید کالا و خدمات 41.

4 درصد رشد داشت.

وضعیت تورم ماهانه نیز از این حکایت داشت که نرخ آن به هفت درصد در مهر ماه رسیده بود که نسبت به شهریور افزایش 3.

4 درصدی داشته است.

اما بررسی جزییات هزینه ای خانوارها در بین کالا و خدمات نشان می دهد که بالاترین حد افزایش قیمت مربوط به حوزه حمل و نقل که در آن انواع قیمت خودرو وجود دارد، است؛ به طوری که هزینه مردم برای تهیه خودرو و مجموعه حمل و نقل نسبت به شهریورماه 17 درصد و در مقایسه با مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 109 درصدی هزینه خانوارهای ایرانی در خرید خودرو

افزایش 109 درصدی هزینه خانوارهای ایرانی در خرید خودرو