مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-24اقتصادي

تمام نکات بهداشتی در هتل ها و مهمان پذیرهای کردستان رعایت می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کردستان گفت: مهمانان و یا گردشگرانی که به کردستان سفر کنند با رعایت تمام نکات بهداشتی در مهمان پذیرها و هتل ها اسکان داده می شوند.

- حمید اسکندری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در بحث ورود مسافران و گردشگران به کردستان واحدهای پذیرایی بین راهی و واحدهایی که در پذیرایی فعال و از اداره کل میراث مجوز گرفته اند می توانند غذا را به صورت بیرون بر عرضه کنند.

وی تصریح کرد: واحدهای پذیرایی بین راهی و سایر واحدهایی که در حوزه پذیرایی فعالیت می کنند اجازه ندارند در داخل واحدهای خود مواد غذایی عرضه و پذیرایی داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کردستان افزود: هتل ها و مهمان پذیرها نیز با حداقل ظرفیت خود حدود 30 درصد و با رعایت تمامی نکات و موازین بهداشتی فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط به گونه ای است که نمی توانیم در کل استان تمام واحدهای پذیرایی را تعطیل کنیم چراکه خواه یا ناخواه گردشگر وارد استان می شود و با توجه به برودت هوایی که در این فصل در استان وجود دارد مجبور به خدمات رسانی هستیم.

اسکندری گفت: در صورت عدم خدمات رسانی در هتل ها و مسافرخانه ها این افراد اگر در محیط باز بخواهند اسکان داشته باشند در این شرایط یی که وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نکات بهداشتی در هتل ها و مهمان پذیرهای کردستان رعایت می شود

تمام نکات بهداشتی در هتل ها و مهمان پذیرهای کردستان رعایت می شود