مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-24اقتصادي

افتتاح مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری اردبیل


به لحاظ اهمیت و ضرورت پیگیری سریع مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی ،تولیدی و اقتصادی، مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لحاظ اهمیت و ضرورت پیگیری سریع مسایل و مشکلات واحد های صنعتی، تولیدی و اقتصادی، مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: رسیدگی فوری مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از اهم اهداف راه اندازی این مرکز است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: این مرکز با تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور در طول سال های اخیر با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرایی شده و پشتوانه قانونی آن نیز در ماده 61 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر وجود دارد که  بایستی به مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات لازم را جهت رفع آنها اتخاذ نماید.

وی گفت: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاه های عضو، می تواند به مهم ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید ، از طریق حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحد های تولیدی در حوزه های صنعتی و سرمایه گذاری مبدل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری اردبیل

افتتاح مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری اردبیل