مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-24اقتصادي

برای پرورش جوجه گوشتی فقط 40 روز دان می دهیم


معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغداران باید به میزان دانی که دریافت می کنند، مرغ تحویل کشتارگاه ها دهند، گفت: برای 40 روز پرورش جوجه گوشتی نهاده در نظر گرفته شده و نهاده اضافی برای روزهای بعد از 40 روز اختصاص داده نمی شود و مرغ .

- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغداران باید به میزان دانی که دریافت می کنند، مرغ تحویل کشتارگاه ها دهند، گفت: برای 40 روز پرورش جوجه گوشتی نهاده در نظر گرفته شده و نهاده اضافی برای روزهای بعد از 40 روز اختصاص داده نمی شود و مرغ باید در روز چهلم به کشتارگاه فرستاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سعید سعادت - مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در جلسه هم اندیشی با مدیران سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در خصوص سامانه بازارگاه و توزیع نهاده های دامی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی بر مراقبت از نحوه توزیع نهاده های دامی تاکید دارد.

وی افزود: کمیته های پایش مدیریت باید در استان ها فعال شود و مسئولیت این کار و مشکلات آن بر عهده رؤسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها است.

در ادامه این نشست، امید گیلانپور - معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پرورش جوجه گوشتی فقط 40 روز دان می دهیم

برای پرورش جوجه گوشتی فقط 40 روز دان می دهیم