مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-24سياسي

برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار زنجان از اینترنت پرسرعت


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان اسفندماه امسال روستاهای بالای 20 خانوار در سطح زنجان از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان اسفندماه امسال روستاهای بالای 20 خانوار در سطح زنجان از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

مصطفی طاهری ظهر امروز (3 آبان ماه) در حاشیه دیدار مردمی با مردم شهرستان طارم با اشاره به بخشی از درخواست های مطرح شده در این زمینه، اظهار کرد: بخشی از این درخواست ها در زمینه مشکلات مربوط به آی.

سی.

تی در روستاها بود.

وی با اشاره به اینکه زنجان به نسبت میانگین کشوری عقب ماندگی هایی در این حوزه دارد، تصریح کرد: ماه نشان، زنجان رود و بخشی از طارم نیز از این مشکلات این حوزه رنج می برند.

این مسئول با بیان اینکه قول مساعد داده شده تا اسفندماه روستاهای بالای 20 خانوار از اینترنت پرسرعت برخوردار باشند، اظهار کرد: برای حل مشکلات این حوزه قرار است در سه مرحله 110 سایت به کل استان اضافه شود.

وی با بیان اینکه برای هر سایت بیش از 2 میلیارد تومان هزینه نیاز است، اضافه کرد: برای برای اضافه کردن این 110 سایت 220 میلیارد تومان از اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار زنجان از اینترنت پرسرعت

برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار زنجان از اینترنت پرسرعت