مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-24پزشكي

وضعیت کرونا در میبد نگران کننده است/تمام گروه های سنی درگیر کرونا شدند


فرماندار میبد افزایش ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان این شهر را نگران کننده خواند و تاکید کرد: در موج سوم این بیماری همه گروه های سنی درگیر شده اند.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد افزایش ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان این شهر را نگران کننده خواند و تاکید کرد: در موج سوم این بیماری همه گروه های سنی درگیر شده اند.

حسین فلاح در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که در موج جدید کرونا با همه گروه های سنی درگیر هستیم، تصریح کرد: با افزایش ورودی تعداد بیماران به بیمارستان میبد، وضعیت این شهرستان بحرانی و نگران کننده شده است.

وی افزود: وخامت حال بیماران و تکمیل ظرفیت بخش ویژه بیماران کرونایی موجب شده است تا بخش آی.

سی.

یو دوم بیمارستان میبد نیز راه اندازی شود فلاح با اشاره به این که حجم مراجعات به بیمارستان بسیار زیاد است، اظهار کرد: اگر این روند مراجعه همچنان پیش برود، قطعاً روزها و ماه های سختی را در پیش خواهیم داشت و فضای فیزیکی بیمارستان میبد دیگر جوابگو نخواهد بود و به علت کمبود، بخشی از بیماران در منازل خود بستری خواهند شد تا از طریق خودمراقبتی، دوران سخت کرونا را سپری کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه در جریان شیوع موج سوم بیماری، انگیزه کمک به کادر درمان نیز کمتر شده و مردم نیز نسبت به این ویروس خطرناک کم توجه و در نتیجه نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در میبد نگران کننده است/تمام گروه های سنی درگیر کرونا شدند

وضعیت کرونا در میبد نگران کننده است/تمام گروه های سنی درگیر کرونا شدند