مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-24بين الملل

ایندیپندنت: نیروهای سرکوب نیجریه در انگلیس تعلیم دیده اند


یک روزنامه انگلیسی نوشت، نیروهای ویژه پلیس نیجریه که طی هفته های اخیر معترضان را به شدت مورد سرکوب قرار داده در دانشکده پلیس انگلیس تعلیم دیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت روز شنبه نوشت، نیروهای ویژه پلیس نیجریه که عامل سرکوب اعتراضات اخیر در این کشور هستند در انگلیس تعلیم دیده اند.

ایندیپندنت، بر اساس قانون آزادی نشر اطلاعات در انگلیس به شواهدی دست یافته که نشان می دهد دانشکده پلیس انگلیس و ولز در خلال سال 2019 با مقامات نیجریه همکاری داشته و نیروهای امنیتی این کشور را مورد تعلیم قرار داده است.

سخنگوی دانشکده پلیس در این باره گفت: سال گذشته دانشکده پلیس تعلیماتی را برای نیروهای اعمال قانون در نیجریه فراهم کرد تا استانداردهای آن ها را ارتقاء بخشد، اما این تعلیمات، برقراری نظم عمومی را شامل نمی شد .

این سخنگو مدعی شد: این دانشکده با کشورهای مختلفی در گوشه و کنار دنیا همکاری دارد و شیوه های پلیس انگلیس را آموزش می دهد که در آن احترام به حقوق بشر نیز لحاظ می شود .

کیت اوسامور نماینده حزب کارگر انگلیس در پارلمان اخیراً از بوریس جانسون نخست وزیر این کشور خواسته درباره همکاری دولت با نیروهای ویژه ضد سرقت (سارس) در نیجریه و تعلیم آن ها توضیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: نیروهای سرکوب نیجریه در انگلیس تعلیم دیده اند

ایندیپندنت: نیروهای سرکوب نیجریه در انگلیس تعلیم دیده اند