مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-24سياسي

نقش مؤثر اوقاف هرمزگان در اجرای رزمایش مواسات


نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نقش اداره کل اوقاف استان را در اجرای رزمایش مواسات و همدلی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیار مؤثر عنوان کرد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نقش اداره کل اوقاف استان را در اجرای رزمایش مواسات و همدلی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیار مؤثر عنوان کرد.

منصور آرامی، صبح امروز(سوم آبان ماه) در حاشیه مراسم توزیع هزار و 200 بسته معیشتی در قالب طرح احسان ماندگار و در راستای رزمایش کمک های مؤمنانه که توسط اداره کل اوقاف هرمزگان در امامزاده سید مظفر(ع) برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک دهه وقف، اظهار کرد: هرمزگان از استان هایی است که در حوزه وقف فعالیت های بسیاری دارد، مردمش در این امر خداپسندانه و فرهنگی بسیار ورود می کنند و اداره کل اوقاف استان نیز توانسته کار خود را به نحو احسن انجام دهد و از این فریضه الهی حفاظت کند، آن را ترویج دهد و بهره برداری مناسبی در جهت اجرای نیات واقفین به عمل آورد.

وی افزود: اداره کل اوقاف همچنین در حوزه رزمایش مواسات و همدلی فعالیت گسترده ای را از محل موقوفات در سطح استان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر اوقاف هرمزگان در اجرای رزمایش مواسات

نقش مؤثر اوقاف هرمزگان در اجرای رزمایش مواسات