مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-24اقتصادي

توزیع 300 تن مرغ منجمد در بازار خراسان جنوبی


رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: میزان 300 تن از ذخایر مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام استان جهت بهره مندی تمامی خانوارهای خراسان جنوبی توزیع می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: میزان 300 تن از ذخایر مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام استان جهت بهره مندی تمامی خانوارهای خراسان جنوبی توزیع می شود.

غلامرضا قوسی، امروز شنبه سوم آبان به خبرنگاران گفت: برای قیمت گذاری باید تمام زنجیره تولید مرغ را در نظر بگیریم که شامل مرغدار، متولی کشتارگاه و خرده فروش می شود.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر باید نگاهمان به مصرف کننده به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه باشد، تصریح کرد: با احتساب هزینه های تولید، قیمت مرغ درب شرکت و کشتارگاه 14 هزار تومان و برای مصرف کننده به قیمت 15 هزار تومان توزیع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به شرایط خاص جامعه در ارتباط با تحریم های ظالمانه و نیز وجود ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: در تلاشیم که به منظور تنظیم و تعادل بازار و کاهش قیمت گوشت مرغ، اینگونه توزیع را ادامه دهیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 تن مرغ منجمد در بازار خراسان جنوبی

توزیع 300 تن مرغ منجمد در بازار خراسان جنوبی