مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-24سياسي

رشد 10 درصدی رشته های کاردانی در دانشگاه فنی و حرفه ای


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه 80 درصد دانشجویان جدید ثبت نامی در رشته های کاردانی و 20 درصد در رشته های کارشناسی ناپیوسته بوده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم صالحی عمران ظهر امروز در حاشیه سفر خود به استان سمنان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت گسترش کیفی و کمی آموزش های فنی و حرفه ای را دارد، اظهار گرد: نزدیکی به تهران و همچنین صنعتی بودن استان سمنان ویژگی های بسیار قابل توجه برای این استان محسوب می شود.

او با بیان اینکه جامعه به نیروی ماهر که در تولید نقش داشته باشد نیاز دارد، گفت: ارتباط دانشگاه فنی و حرفه ای با جامعه ارتباطی تنگاتنگ است و به همین منوال هم ما پیش بینی کرده ایم که از لحاظ کیفی و کمی شاهد توسعه خوبی در دانشگاه باشیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: با کمک ما و مسؤولان استان سمنان امیدواریم که دانشگاه فنی و حرفه ای مورد توجه مسؤولان و همچنین خانواده ها قرار گیرد تا در زمینه تحصیلات فرزندانشان نگاه ویژه به این دانشگاه داشته باشند.

صالحی عمران بیان کرد: همچنین نیاز است تا در این دانشگاه، تعامل و شناسایی بهتری به صنعتگران استان سمنان انجام شود تا بتوانیم شاهد استفاده های خوبی از ظرفیت های علمی و مهارتی این دانشگاه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی رشته های کاردانی در دانشگاه فنی و حرفه ای

رشد 10 درصدی رشته های کاردانی در دانشگاه فنی و حرفه ای