مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-24اقتصادي

احداث گلخانه ای مدرن در پارک شرقی/ اورژانس گل و گیاه در کرمانشاه راه اندازی شد


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه، از احداث گلخانه ای مدرن در پارک شرقی خبر داد و گفت: این گلخانه در هر فصل 2 میلیارد تومان صرفه اقتصادی برای شهرداری دارد.

- فرامرز رحمتی زاده امروزدر گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از احداث گلخانه ای مدرن در پارک شرقی خبر داد و اظهار داشت: گلخانه 4 هزار متری پارک شرقی نیاز به بازسازی داشت که انجام شد و تقریبا 2 ماه از زمان کشت در آن می گذرد و طی یک ماه آینده دیگر قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه این گلخانه، گلخانه مرکزی کرمانشاه است، ادامه داد: این گلخانه مدرن در هر فصل به صورت میانگین حدود 2 میلیارد تومان صرفه اقتصادی و صرفه جویی مالی برای شهرداری کرمانشاه به همراه دارد.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در خصوص اهمیت دیگر احداث گلخانه، افزود: در دوره پیش از کشت در این مکان، از شهرهای اطراف نیازهای گیاهی استان را تامین می کردیم که با این کار عملا آفت هایی که ممکن بود در استان نباشد وارد استان می شدند.

وی با اشاره به راه اندازی اورژانس گل و گیاه در کرمانشاه گفت: این اورژانس متشکل از تیمی متشکل از گیاه پزشک و افراد دیگر است که در صورت پیش آمدن مشکلی برای درختان رجوع کرده و مشکل را برطرف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث گلخانه ای مدرن در پارک شرقی/ اورژانس گل و گیاه در کرمانشاه راه اندازی شد

احداث گلخانه ای مدرن در پارک شرقی/ اورژانس گل و گیاه در کرمانشاه راه اندازی شد