مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-24سياسي

شعب ویژه رسیدگی به جرائم موضوع حمایت از آمرین به معروف تشکیل می شود


معاون قضایی دادستان کل کشور از دستور دادستان کل کشور مبنی بر تشکیل شعب تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم موضوع قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در دادسرا های سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور نظارت بر دادسرا ها از دستور دادستان کل کشور مبنی بر تشکیل شعب تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم موضوع قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در دادسرا های سراسر کشور خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: به دستور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، شعب تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم موضوع قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در دادسرا های سراسر کشور تشکیل خواهد شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: ماده 11 قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه را مکلف کرده است به منظور تسریع در رسیدگی به جرائم موضوع این قانون، شعب ویژه ای از دادسرا ها و دادگاه ها را به این امر اختصاص دهد.

خرم آبادی ادامه داد: لذا دادستان کل کشور در اجرای این ماده قانونی به موجب بخشنامه ای به دادستان های سراسر کشور تاکید نموده است چنانچه تاکنون شعبه ای از دادسرا ها را به این امر اختصاص نداده اند در انجام این کار تسریع نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه رسیدگی به جرائم موضوع حمایت از آمرین به معروف تشکیل می شود

شعب ویژه رسیدگی به جرائم موضوع حمایت از آمرین به معروف تشکیل می شود