مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-24بين الملل

انتقاد فائوچی از بی اعتنایی ترامپ به جلسات کارگروه کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، آنتونی فائوچی ، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای با شبکه ام اس ان بی سی فاش کرد که دونالد ترامپ، - مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای فاش کرد رییس جمهور این کشور ماه هاست که در جلسات کار گروه مقابله با کرونا در کاخ سفید شرکت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، آنتونی فائوچی ، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه ای با شبکه ام اس ان بی سی فاش کرد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا ماه هاست که در جلسات کارگروه ویژه مقابله با کرونا در کاخ سفید حضور ندارد.

به نوشته وبگاه خبری آکسیوس ، فائوچی در این مصاحبه گفت در ابتدای شیوع همه گیری کرونا، این کار گروه ویژه، به رهبری مایک پنس، معاون رییس جمهور هر روز برگزار می شد، اما طی هفته های گذشته جلسات این کارگروه حتی با افزایش تعداد مبتلایان به صورت مجازی بر گزار شد.

فائوچی در ادامه همچنین گفت که در غیبت ترامپ، مایک پنس اطلاعات را از این نشست ها به کاخ سفید منتقل می کرد.

کاخ سفید نیز در پاسخ به اظهارات فائوچی به آکسیوس گفته اطلاعات درباره ویروس کرونا به طور روتین و روزانه به گوش ترامپ می رسد و اطلاعات مرتبط برای تصمیمات بزرگ به وی ارائه می شود و بعد از آن او ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فائوچی از بی اعتنایی ترامپ به جلسات کارگروه کرونا

انتقاد فائوچی از بی اعتنایی ترامپ به جلسات کارگروه کرونا