مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-24بين الملل

واکنش سازمان همکاری اسلامی و کویت به اظهارات اسلام ستیزانه ماکرون


وزارت خارجه کویت اظهارات رییس جمهوری فرانسه در خصوص انتشار دوباره کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و نسبت به عواقب بی حرمتی به رسول اکرم هشدار داد.

- وزارت خارجه کویت اظهارات رییس جمهوری فرانسه در خصوص انتشار دوباره کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و نسبت به عواقب بی حرمتی به رسول اکرم هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، وزارت خارجه کویت ضمن اعلام نارضایتی و نگرانی خود نسبت به باز انتشار کاریکاتورهای موهن به رسول اکرم (ص) در فرانسه، نسبت به پیامدهای حمایت از این اهانت ها و تداوم آن هشدار داد.

وزارت خارجه کویت در بیانیه مذکور، حمایت خود را از بیانیه سازمان همکاری اسلامی که تداوم اهانت به احساسات مسلمانان و توهین به شخصیت های دینی به ویژه پیامبر اکرم (ص) را محکوم می کند، اعلام کرد.

سازمان همکاری اسلامی نیز شامگاه جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که از اظهارات سیاسی رسمی برخی از مقامات فرانسه تعجب کرده؛ اظهاراتی که به روابط فرانسه با کشورهای اسلامی لطمه خواهد زد و احساسات خشونت آمیز را افزایش می دهد.

از سوی دیگر، نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه ای اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در خصوص اسلام و مسلمانان را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان همکاری اسلامی و کویت به اظهارات اسلام ستیزانه ماکرون

واکنش سازمان همکاری اسلامی و کویت به اظهارات اسلام ستیزانه ماکرون