مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-24سياسي

اعلام آمادگی مدیریت شهری همدان برای احداث پردیس سینمایی


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: شورای شهر و شهرداری همدان آمادگی کمک به احداث پردیس سینمایی را دارند.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: شورای شهر و شهرداری همدان آمادگی کمک به احداث پردیس سینمایی را دارند.

حمید بادامی نجات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار بود پردیس سینمایی در زمینی پشت میدان بار در بلوار شهید رجایی احداث شود، افزود: سال هاست این اتفاق بنا به دلایلی به تعویق افتاده است.

نایب رییس شورای عالی استان ها ادامه داد: یکی از علل طولانی شدن این پروژه بحث مالکیت زمین بود که شهرداری نتوانست مشکل آن را حل کند و از طرف دیگر سرمایه گذار پای کار نبود.

وی افزود: طی چند روز گذشته جلسه ای با حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی، شهردار و اعضای شورای شهر همدان برگزار و مقرر شد شهرداری در این باره ورود و کمک کند.

بادامی نجات مطرح کرد: یکی از مکان های پیشنهادی برای احداث پردیس سینمایی در کنار پارک شش هکتاری بلوار امام خمینی(ره) است که شورا با این قضیه موافقت کرد و باید روند اداری آن در شهرداری طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مدیریت شهری همدان برای احداث پردیس سینمایی

اعلام آمادگی مدیریت شهری همدان برای احداث پردیس سینمایی