مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-24اجتماعي

پلمب 3 واحد از مجتمع های بین راهی متخلف در زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بازرسی ها با اعزام کارشناسان گردشگری اداره میراث فرهنگی و با همکاری بازرسی استانداری و اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی سه واحد مذکور پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تا پایان سال اکیپ های ویژه نظارت بر تأسیسات بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، مرکز بهداشت، اداره بهزیستی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز از تأسیسات گردشگری و خدمات رسان شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و ایجرود بازدید و نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این اکیپ ها  موارد مختلف مربوط به این تأسیسات از جمله اخذ و نصب مجوز بهره برداری و نرخ نامه مصوب، رعایت اوزان مواد غذایی، رعایت اصول بهداشت فردی، بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، کیفیت و کمیت خدمات دهی به گردشگران و وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار می دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: تأسیسات بازدید شده شامل غذاخوری ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان شامل مجتمع خدماتی رفاهی گون آی، شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 واحد از مجتمع های بین راهی متخلف در زنجان

پلمب 3 واحد از مجتمع های بین راهی متخلف در زنجان