مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-24سياسي

10 عضو شورای شهر کرج موافق پروژه میدان جمهوری بودند


نمایندگان مردم کرج ایجاد زیرگذر میدان جمهوری را به عهده شهرداری گذاشته اند و اگر به هر دلیل با ادامه آن مخالفت کنند، از لحاظ قانونی چاره ‍ای جز متوقف کردن پروژه نداریم.

- ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: نمایندگان مردم کرج ایجاد زیرگذر میدان جمهوری را به عهده شهرداری گذاشته اند و اگر به هر دلیل با ادامه آن مخالفت کنند، از لحاظ قانونی چاره ‍ای جز متوقف کردن پروژه نداریم.

علی کمالی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دغدغه شهروندان به ویژه دوستداران محیط زیست در خصوص پروژه زیرگذر میدان جمهوری به حق است، اظهار کرد: هر چند طبق قانون ساخت تقاطع غیرهمسطح در داخل شهر نیاز به ارزیابی زیست محیطی ندارد ولی با هدف رفع دغدغه دوستداران محیط زیست در حال تهیه پیوست زیست محیطی برای این پروژه هستیم.

پروژه میدان جمهوری سه مصوبه دارد وی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی با هدف توسعه شهر همیشه در تعارض با محیط زیست بوده است، ادامه داد: توسعه شهر ملزوماتی دارد و نمی توان به خاطر اینکه قرار است به واسطه اجرای یک پروژه چند درخت جابه جا شود، فعالیت های عمرانی را متوقف کنیم.

شهردار کرج در پاسخ به شبهات موجود در مورد پروژه میدان جمهوری مبنی بر اینکه بدون مصوبه شورا در حال انجام است، گفت: این پروژه سه مصوبه دارد که دو مصوبه آن در قالب بودجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 عضو شورای شهر کرج موافق پروژه میدان جمهوری بودند

10 عضو شورای شهر کرج موافق پروژه میدان جمهوری بودند