مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-24ورزشي

اختصاص بخشی از بوستان های قم به ورزش گلف


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از برنامه ریزی برای اختصاص بخشی از بوستان های قدیمی و جدید استان قم به مینی گُلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح زمین مینی گلف مجموعه ورزشی جواد الائمه (ع) منطقه نیروگاه قم با اشاره به نوپا بودن ورزش گُلف در استان بیان کرد: با این که گُلف قدمتی در استان قم ندارد، اما استعدادهای این ورزش در قم توانسته اند در مسابقات کشوری به مدال هم دست پیدا کنند.

وی در این مراسم که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد افزود: طبق صحبت هایی که با شهرداری قم داشته ایم، بنا بر این است که بخشی از بوستان های قدیمی و جدید استان به این ورزش مفرح اختصاص پیدا کند تا مردم بتوانند بیشتر و بهتر با گلف آشنا شوند.

در این مراسم که با حضور رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و همچنین حمید عزیزی، رییس فدراسیون گُلف همراه بود، از مدال آوران گُلف استان قم در سال 1398 تقدیر شد.

کُلنگ زنی دو زمین چمن مصنوعی در شهر جعفریه بخش خلجستگان و روستای علی آباد بخش جعفریه در کنار افتتاح چهار خانه ورزشی روستایی از دیگر برنامه های امروز اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از بوستان های قم به ورزش گلف

اختصاص بخشی از بوستان های قم به ورزش گلف