مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-24پزشكي

چرا کرونا در مردان بیشتر قربانی می گیرد؟


متخصص اعصاب و روان بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در مردان دوبرابر زنان است، گفت: گزارش آمار مرگ و میر در سایر کشورها بر اثر کرونا نیز گواه این موضوع است که مردان در برابر کووید 19 ضعیف ترند.

- متخصص اعصاب و روان بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در مردان دوبرابر زنان است، گفت: گزارش آمار مرگ و میر در سایر کشورها بر اثر کرونا نیز گواه این موضوع است که مردان در برابر کووید 19 ضعیف ترند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر میترا صفا با ارایه گزارشی از بستری شدگان با تشخیص کووید 19 در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، اظهار کرد: آمارها از تاریخ اول اسفند 98 تا 7 مهر 99 نشان می دهد، تعداد مبتلایان و مردان بستری در این بیمارستان تقریبا دو برابر خانم هاست.

وی با بیان اینکه از مجموع مراجعه کنندگان به بیمارستان مسیح دانشوری 63 درصد را مردان و 37 درصد را زنان تشکیل می دهند، گفت: میانگین سنی بیماران بستری نیز حدود 50 سال گزارش شده است.

وی میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا در مردان را دو برابر زنان عنوان کرد و توضیح داد: گزارش آمار مرگ و میر در سایر کشورها بر اثر کرونا نیز گواه این موضوع است که مردان در برابر کووید 19 ضعیف ترند به طورمثال در نیویورک مردان دوبرابر زنان، چین بیش از 70 درصد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کرونا در مردان بیشتر قربانی می گیرد؟

چرا کرونا در مردان بیشتر قربانی می گیرد؟