مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-24بين الملل

خشم محافل اسلامی از اهانت به پیامبر اسلام -ص- در فرانسه


پس از بالاگرفتن اظهارات اهانت آمیز به پیامبر گرامی اسلام -ص- در فرانسه، وزارت خارجه کویت در بیانیه ای انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز علیه پیامبر اسلام را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه کویت، شامگاه روز جمعه، و اردن امروز (شنبه)، در واکنش به انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم -ص- در فرانسه بیانیه ای اعتراضی صادر کردند.

کویت هشدار داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی کویت (کونا )، در بیانیه یادشده آمده است که این کشور ادامه انتشار کاریکتاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام -ص- را با نارضایتی دنبال کرده و بیانیه سازمان همکاری اسلامی در رد اقدامات و اهانت هایی از این دست را تأیید می کند.

سازمان همکاری اسلامی، روز گذشته، در بیانه ای اظهارات موهن مقامات فرانسوی علیه پیامبر اسلام -ص- را شدیداً محکوم کرده بود.

وزارت خارجه کویت در این بیانیه درباره عواقب حمایت از چنین اقدامات و ادامه آن در برخی سخنرانی های سیاسی خواه در ارتباط با ادیان الهی یا در خصوص تمام پیامبران -علیهم السلام- هشدار داد؛ سخنرانی هایی روحیه تنفر، دشمنی، خشونت را شعله ور می سازد و تلاش های جامعه بین الملل برای از بین بردن چنین اقدمات و گسترش فرهنگ مدارا و صلح در میان ملت های جهان را تضعیف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم محافل اسلامی از اهانت به پیامبر اسلام -ص- در فرانسه

خشم محافل اسلامی از اهانت به پیامبر اسلام -ص- در فرانسه