مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-24سياسي

بنیاد برکت برای تست انسانی واکسن کرونا آماده می شود


امروز پس از طی مراحل تحقیقاتی و تولید واکسن کرونا، آماده تست انسانی آن بر روی 60 نفر داوطلب هستیم و به محض انجام شدن روند اداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت، صبح امروز در دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: با شیوع ویروس ، آماده تست انسانی آن بر روی 60 نفر داوطلب هستیم و به محض انجام شدن روند اداری، پروتکل ها و هماهنگی با سازمان بهداشت جهانی، این اقدام هم انجام خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سیاست بنیاد برای ترغیب زندگی در روستا عنوان کرد: بنیاد، اشتغال زایی خانوارهای روستایی و حمایت از تولید روستایی را در دستور کار قرار داده است، لذا از سال 97 تا پایان سال گذشته به همت بنیاد بیش از 40 هزار طرح اشتغالزایی در روستاهای کشور عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: اشتغالزای و حمایت از تولید روستایی بسیار رشد داشته و تنها در زمینه صنعت گوشت،  16 هزار تن گوشت قرمز و سفید در کشور تولید شده است.

مدنی تصریح کرد: برنامه ما برای سال جاری هو ایجاد 60 هزار شغل روستایی هدف گزاری شده که تا امروز توانسته ایم 28 هزار مورد از آن را محقق کنیم.

وی در پایان یادآور شد: ایجاد اشتغال و تقویت تولید با هدف به محرومیت زدایی هدف اصلی این مجموعه است تلاش می کنیم در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت برای تست انسانی واکسن کرونا آماده می شود

بنیاد برکت برای تست انسانی واکسن کرونا آماده می شود