مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-24ورزشي

کرونا به جودو بیش از هر ورزشی لطمه زده است


هنوز مجوزی برای تمرینات این رشته ورزشی صادر نشده و آن مجوزی هم که مدتی برای اردوهای استانی صادر شده بود، با شرایطی که اخیرا پیش آمد، - ایسنا/فارس رییس هیئت جودوی استان فارس گفت: هنوز مجوزی برای تمرینات این رشته ورزشی صادر نشده و آن مجوزی هم که مدتی برای اردوهای استانی صادر شده بود، با شرایطی که اخیرا پیش آمد، لغو شد.

وحید زارع نژاد در گفت و گو با ایسنا افزود: در شرایطی که امکان فعالیت فیزیکی حضوری نیست، کلاس های مجازی آنلاین مداومت دارد و فدراسیون هم برنامه ای را برای برگزاری دوره های داوری و مربیگری پیش بینی و اجرا کرده است.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون جودو با بیان اینکه هفته گذشته یک دوره دانش افزایی در قالب چهار جلسه برگزار شد، افزود: در فارس هم برنامه ای برای برگزاری آزمون کمربند تدوین کرده ایم و احتمالا آذرماه آن را به شکل مجازی برگزار خواهیم کرد.

زارع نژاد با اشاره به پیش بینی برگزاری کارگاه تمرینات مقاومتی به شکل مجازی در روز 6 آبان، گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه پویش تمرین در خانه را در دستور کار قرار دادیم، به این شکل که جودوکاران فیلمی یک دقیقه ای از خودشان گرفته و ارسال کردند و جوایزی برای بهترین ها در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به جودو بیش از هر ورزشی لطمه زده است

کرونا به جودو بیش از هر ورزشی لطمه زده است