مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-24سياسي

بازسازی و نوسازی سرا های دانشجویی دانشگاه ایلام انجام شد


مهدی صیدی، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: سراهای دانشجویی این دانشگاه از نظر ساختاری و امکانات رفاهی بهداشتی دارای مشکلات مختلفی بودند که این امر خدمات رسانی به دانشجویان را دچار خدشه کرده بود و برای .

- معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: از ابتدای امسال، دو سرای دانشجویی دانش و شهید اختیارزاده با حمایت مالی صندوق رفاه و بنیاد مصلی نژاد بطور کامل بازسازی و نوسازی شدند.

مهدی صیدی، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: سراهای دانشجویی این دانشگاه از نظر ساختاری و امکانات رفاهی بهداشتی دارای مشکلات مختلفی بودند که این امر خدمات رسانی به دانشجویان را دچار خدشه کرده بود و برای همین با حمایت های رییس دانشگاه، در طول تابستان 1398 سرای شهیدرضایی نژاد از محل اعتبارات دانشگاه و دو سرای دانشجویی شهید مطهری و شهید ورمزیار‪‎‬ با حمایت صندوق رفاه دانشجویان بطور کامل بازسازی شدند.

صیدی افزود: از ابتدای سال جاری نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی موجود، مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت های موجود به طور پیوسته حتی در طول تعطیلات رسمی تابستان، مشغول فعالیت بوده تا برنامه ها و طرح های در دست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و نوسازی سرا های دانشجویی دانشگاه ایلام انجام شد

بازسازی و نوسازی سرا های دانشجویی دانشگاه ایلام انجام شد