مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-24ورزشي

آیین معارفه سرپرست جدید ورزش تهران برگزار شد


آیین تکریم رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد.

- آیین تکریم رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تکریم رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان تهران امروز شنبه سوم آبان با حضور مسوولان ورزش و جمشید تقی زاده معاون وزیر در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

در این مراسم پریچهره اظهار کرد: از تمام ظرفیت هایی که در این اداره کل وجود دارد به خوبی استفاده خواهم کرد تا به اهدافی که نظام جمهوری اسلامی و وزارت ورزش و جوانان از ما خواستند دست پیدا کنیم.

وی گفت: همه ما استخدام شدیم تا کار انجام دهیم و من امیدوارم بتوانم با کارکرد خوبم کاری کنم تا گل محمدی که امروز به آرامش رسیده است این آرامش را احساس کند.

تقی زاده معاون وزیر نیز در این مراسم گفت: در سال 92 زمانی که دولت سر کار آمد، مجموعه ورزشی 22 هزار عدد بود امروز این عدد به 60 هزار مکان رسیده که نشان دهنده تلاش زیاد در دستگاه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین معارفه سرپرست جدید ورزش تهران برگزار شد

آیین معارفه سرپرست جدید ورزش تهران برگزار شد