مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-24اجتماعي

پارکینگ هایی که بدون استفاده می مانند


مدیر ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه استفاده از پارکینگ ها حجم ترافیکی را در شهر کاهش می دهد، گفت: بر مسئله فرهنگ سازی مردم در استفاده از پارکینگ ها باید تاکید شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه استفاده از پارکینگ ها حجم ترافیکی را در شهر کاهش می دهد، گفت: بر مسئله فرهنگ سازی مردم در استفاده از پارکینگ ها باید تاکید شود.

پیمان محقق در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک در شهرکرد در حال انجام است، اظهار کرد: وضع موجود شهر در این طرح بررسی می شود و وضعیت و تغییرات بلندمدت طی 15 سال آینده را به شهرداری پیشنهاد خواهد داد.

وی با بیان اینکه در این طرح و در مرحله نخست باید اطلاعات موجود در شهر از جمله وضعیت معابر، جانمایی پارکینگ ها و بهینه کردن خطوط حرکت اتوبوس و تاکسی ها بررسی شود، افزود: پس از بررسی موارد مدلسازی در نرم افزار انجام و راهکارهای مختلف در این نرم افزار تبدیل به مدل می شود، آن گاه پیشنهادات در راستای روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات ارائه خواهد شد.

مدیر ترافیک شهرداری شهرکرد مجموع اعتبار اختصاصی برای این طرح را 700 میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: 150 میلیون تومان آن از سوی اعتبارات استانی و مابقی را شهرداری پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ هایی که بدون استفاده می مانند

پارکینگ هایی که بدون استفاده می مانند