مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-24سياسي

توزیع 4 هزار بسته معیشتی در شهرقدس/ خیران به مسئله ازدواج جوانان ورود کنند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس با اشاره به توزیع 4 هزار بسته معیشتی غذایی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه از محل موقوفات عزاداری شهرقدس در بین خانوارهای کمتربرخوردار، - حجت الاسلام یاسین شریفی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: طبق فرموده پیامبر اکرم(ص) صدقه جاریه یکی از مواردی است که با انجام دادن آن پرونده عمل انسان پس از مرگ بسته نمی شود و صدقه جاریه همانا سنت حسنه وقف است که بسیار پر ارزش درنزد ائمه(ع) است.

وی گفت: وقف برکات بسیار زیبایی دارد و نام انسان با وقف زنده می ماند و تا زمانی که موقوفه پابرجا است اجر و پاداش برای واقف نوشته می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس بیان کرد: شهرقدس و پلاک 24 اصلی شامل موقوفه میرشکار بوده و حدود 80 درصد مساحت شهرقدس را شامل شده است که بخش قابل توجهی از درآمد موقوفه طبق نیت واقف صرف عزاداری و روضه خوانی در قدس می شود.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی، ریاست سازمان اوقاف و نماینده ولی فقیه مجوزی مبنی بر جایگزینی توزیع بسته های غذایی و معیشتی بین نیازمندان با توزیع اطعام از محل موقوفات عزاداری صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4 هزار بسته معیشتی در شهرقدس/ خیران به مسئله ازدواج جوانان ورود کنند

توزیع 4 هزار بسته معیشتی در شهرقدس/ خیران به مسئله ازدواج جوانان ورود کنند