مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-24اجتماعي

ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های این استان با اعتبار افزون بر12 میلیارد ریال در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های این استان با اعتبار افزون بر12 میلیارد ریال در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تیمور باقری اظهار کرد: قرار گرفتن مدارس در کنار جاده ها سلامت عبور و مرور کودکان و دانش آموزان را تهدید می کند و به همین دلیل این اداره کل در زمینه ایمن سازی مدارس حساسیت ویژه ای دارد.

وی افزود: به منظور بالا بردن سطح فرهنگ ترافیک دانش آموزان، آگاهی از نحوه تردد ایمن در جاده ها و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی کارشناسان حوزه ایمنی و ترافیک این اداره کل همه ساله علاوه بر ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه های استان در حوزه نرم افزاری نیز اقداماتی نظیر آموزش مفاهیم ترافیکی، اهدای تجهیزات حاوی پیام های ایمنی و توزیع کتاب های کمک آموزشی را مورد توجه قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان

ایمن سازی فیزیکی 38 باب مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان