مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-24سياسي

حـراج نـوبـل!


شماره 863 روزنامه شریف متعلق به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

- شماره 863 روزنامه شریف متعلق به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، اقتصاددانان مهندس عنوان سرمقاله این شماره از نشریه است که توسط محمدعلی سرابیان مقدم نوشته شده است.

پولت را درست خرج کن/ نگاهی به طرح های شهید احمدی روشن و شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان ، چهارمین سوگواره شعر عاشورایی با کاروان نیزه / همه قصه مگر سوختن و ساختن است؟ ، رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل ها/ گفت وگو با دبیر هیات الزهرا (س) درباره برنامه های هیات در دو ماه محرم و صفر ، بازسازی همه اتاق ها تا 1402/ گفت وگو با دکتر آراستی درباره پویش نوسازی خوابگاه های دانشگاه ، یکدست سازی، دو واقعه و یک عبرت ، حراج نوبل/ نوبل 2020 اقتصاد مسائل دنیای واقعی را حل می کند ، بازگشت به عقب؛ دوباره استارتاپ؟ ، انسانیت، هدف غایی هنر است/ شجریان در آلمان از موسیقی و هنر ایرانی می گوید از جمله مطالبی است که در این شماره می خوانیم.

لوییز گلیک، شاعری از زندگی خود/ نوشتاری درباره شاعر زن برنده جایزه نوبل 2020 ، از دل به دل ها ، یک بداهه نویسی آزاد ، سرزمین ماسک آزاد/ درس های اصلی از سیاست های سوئد در مقابل کووید-19 ، با خیال راحت زل بزنید/ آیا کلاس های مجازی چشم هایمان را نابود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حـراج نـوبـل!

حـراج نـوبـل!