مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-24سياسي

تبصره های جدید به قانون تعیین تکلیف نیرو های حق التدریس تکرار اشتباهات گذشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نامه ای به سیدمسعود خاتمی، رییس مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، - دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نامه ای به رییس مجمع نمایندگان این استان در مجلس، نکات خود را در خصوص قانون استخدامی اموزش و پرورش بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نامه ای به سیدمسعود خاتمی، رییس مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، نکات خود را در خصوص قانون استخدامی اموزش و پرورش بیان کردند.

در این نامه آمده است: نیک مستحضرید که پیشرفت و آبادانی جامعه در گروی تربیت انسان های آن جامعه مطابق ارزش ها و مبانی اسلامی است و این مهم محقق نمی شود مگر به دست معلمان متعهد و متخصص آن جامعه؛ لذا لازم است سیاست گذاری و قانون گذاری در حوزه نظام آموزش و پرورش با دقت و حساسیت بالایی صورت گیرد.

اما اخیرا حرکت هایی از جانب مجلس شورای اسلامی مشاهده می شود که دنباله رو سیاست ها و نگاه های غلط گذشته به نظام مسائل آموزش و پرورش است؛ پیشنهاد طرح الحاق تبصره 11 به ماده 17 قانون تعیین تکلیف نیرو های حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبصره های جدید به قانون تعیین تکلیف نیرو های حق التدریس تکرار اشتباهات گذشته است

تبصره های جدید به قانون تعیین تکلیف نیرو های حق التدریس تکرار اشتباهات گذشته است