مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-24اقتصادي

استفاده بی سابقه نوبخت از لفظ دستور رییس جمهور برای پوشش تخصیص خاص از حساب خاص


تأکید رییس سازمان برنامه در شرح یا ملاحظات تخصیص با عنوان «طبق دستور رییس جمهور» سؤال برانگیز است چراکه تا کنون چنین چیزی دیده نشده است و براساس «تفویض اختیار» به معاون رییس جمهور این کار طبق روال انجام می شود، - عضو پیشین کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به حواشی تخصیص بودجه از حساب خاص برای خرید یک ساختمان برای احداث دانشکده‌ خاص در تهران گفت: در سال‌جاری احتمالاً تنها حساب خاص همان حساب یک‌میلیاردیورویی صندوق توسعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از تسنیم؛ محمد حسینی در گفتگویی با اشاره به مباحثی که جدیداً در خصوص ابلاغ اعتبار برای خرید و تجهیز دانشکده فناوریهای نوین مطرح شده است، گفت: با توجه به اسناد، مدارک و مباحثی که در این روزها در فضای مجازی مطرح شده موضوع بسیار ابهام‌برانگیز است.

این نکته قابل توجه است که با توجه به شیوع بیماری کرونا، رییس جمهور طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری درخواست یک‌میلیاردی یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی در اختیار دولت برای دو محل مصرف را مطرح‌ کرد؛ یکی در جهت هزینه‌های مبارزه با کرونا و دوم پرداخت بیمه بیکاری.

در ادامه مقام معظم رهبری موضوع سوم یعنی کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت تولید داروها و حرکت‌ به‌سمت پیشگیری و درمان کرونا را به موارد قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بی سابقه نوبخت از لفظ دستور رییس جمهور برای پوشش تخصیص خاص از حساب خاص

استفاده بی سابقه نوبخت از لفظ دستور رییس جمهور برای پوشش تخصیص خاص از حساب خاص