مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-24سياسي

طرح برق امید، کاهش دهنده هزینه های زیست محیطی برای کشور


نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح برق امید به کاهش هزینه ها و آلودگی های وارده به محیط زیست کمک می کند.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح برق امید به کاهش هزینه ها و آلودگی های وارده به محیط زیست کمک می کند.

بر اساس اعلام توزیع برق استان مرکزی، محمود احمدی بیغش در آیین افتتاح دفتر برق توره و پروژه نوسازی شبکه فرسوده بخش زالیان اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان جزو بزرگترین دستگاه های خدمات رسان در استان است و با افتتاح دفتر برق توره با مدیریت دقیق تر قطعا خدمت رسانی بهتری به مشترکین صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح برق امید باعث کاهش هزینه های کشور خواهد شد، افزود: کاستن از حجم برق مورد نیاز، سرمایه گذاری برای توسعه نیروگاه ها را کم خواهد کرد و از سویی دیگر می تواند هزینه های زیست محیطی و آلودگی ها را که به دلیل مصرف سوخت و انتشار گاز دی اکسید کربن توسط نیروگاه ها به کشور تحمیل می شود، کاهش دهد.

احمدی بیغش بیان کرد: این طرح می تواند با تخفیف 100 درصدی به گروه های کم مصرف، فرصتی مناسب برای سایر مشترکان جهت کاستن و بهینه مصرف کردن برق باشد.

طرح برق امید مشوقی برای صرفه جویی مشترکین در این آیین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با اشاره به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برق امید، کاهش دهنده هزینه های زیست محیطی برای کشور

طرح برق امید، کاهش دهنده هزینه های زیست محیطی برای کشور