مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-24اقتصادي

روزگار ناخوش هتل های کرمانشاه


نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه بابیان اینکه هتل های کرمانشاه در این شرایط کرونایی به حمایت نیاز دارند، گفت: اگر شرایط همینطور پیش برود، - ایسنا/کرمانشاه نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه بابیان اینکه هتل های کرمانشاه در این شرایط کرونایی به حمایت نیاز دارند، گفت: اگر شرایط همینطور پیش برود، فاجعه در انتظار صنعت هتلداری کرمانشاه است.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به زیان مالی بالای شیوع کرونا برای هتل های کرمانشاه، اظهارکرد: از اواخر سال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، تا چند ماه بعد از آن فعالیت هتل های کرمانشاه همانند سایر مناطق کشور تقریبا متوقف بود.

وی تصریح کرد: پس از اینکه در تابستان کمی بیماری فروکش کرد و حوزه گردشگری دوباره فعالیتش را از سر گرفت، شاهد رونقی در هتل های کرمانشاه بودیم، به گونه ای که ظرفیت برخی از هتل هایمان تا 50 درصد هم پُر شد.

نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه اضافه کرد: با شدت گرفتن دوباره بیماری، وضعیت هتل ها باز هم به شکل چندماه قبل بازگشت و هم اکنون بین پنج تا 10 درصد ظرفیت هتل هایمان پُر است.

وی تاکید کرد: معمولا همه با ساله با شروع فصل پاییز آمار اقامت مسافرین در هتل های کرمانشاه کم می شد و اکنون این شرایط بدتر هم شده و می توان گفت هتل هایمان در وضعیت خوبی قرار ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار ناخوش هتل های کرمانشاه

روزگار ناخوش هتل های کرمانشاه