مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-24اجتماعي

در پی کاهش 3 درصدی وزن دانش آموزان کرمانشاه هستیم


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از هدف گذاری برای کاهش سه درصدی وزن دانش آموزان استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از هدف گذاری برای کاهش سه درصدی وزن دانش آموزان استان خبر داد.

ماشاءالله پروین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز اجرای طرح کوچ(کنترل وزن و چاقی) دانش آموزان اظهار کرد: در این طرح کاهش سه درصدی وزن دانش آموزان استان در برنامه است که امیدواریم این هدف گذاری محقق شود.

پروین با بیان اینکه در طرح کوچ ابتدا قد و وزن تمامی دانش آموزان استان در سامانه سناد ثبت شده و پس از آن دانش آموزان دارای اضافه وزن و یا چاقی شناسایی خواهند شد، ادامه داد: در این طرح دانش آموزان دارای اضافه وزن از مشاوره های تغذیه ای و ورزشی برای کاهش وزن برخوردار خواهند شد تا روند اضافه وزن آنها کنترل شود و دانش آموزان چاق هم برای کاهش وزن به کارشناسان تغذیه و متخصصان ارجاع می شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: برای اطلاع از نتایج اجرای طرح کوچ، دانش آموزان استان مجددا در اسفند ماه از نظر شاخص اضافه وزن و چاقی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی کاهش 3 درصدی وزن دانش آموزان کرمانشاه هستیم

در پی کاهش 3 درصدی وزن دانش آموزان کرمانشاه هستیم