مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-24بين الملل

تصمیم مادورو برای استقلال تسلیحاتی ونزوئلا با کمک ایران، روسیه و چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیکولاس مادورو ، رییس جمهور ونزوئلا در توییتی از تصمیم برای فعال کردن یک شورای نظامی با کمک و مشورت روسیه، - رییس جمهور ونزوئلا گفت کاراکاس به دنبال فعال کردن یک شورای نظامی با هدف استقلال سیستم تسلیحاتی کشورش با استفاده از استعدادهای ملی و کمک و مشورت روسیه، چین و ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیکولاس مادورو ، رییس جمهور ونزوئلا در توییتی از تصمیم برای فعال کردن یک شورای نظامی با کمک و مشورت روسیه، چین و ایران خبر داد.

مادورو در این توییت نوشت: در صد سالگی هواپیمایی ونزوئلا، قصد داریم شورای نظامی علمی و فناوری را به طور گسترده با مشورت و کمک روسیه، چین و ایران فعال کنیم.

او در جلسه ای با ستاد عالی ارتش و فرماندهان این کشور، اقدام در این خصوص را در هفته های آینده در جهت استقلال سیستم تسلیحاتی کشورش با استفاده از استعداد علمی ملی توصیف کرد که دنیا را غافلگیر می کند.

رییس جمهور ونزوئلا همچنین در این جلسه هشدار داد مزدورانی در کلمبیا در حال آماده شدن برای حمله به پست های نظامی و مرزهای ونزوئلا هستند و به همین دلیل از ارتش کشورش خواست برای مقابله با هر گونه حمله مسلحانه و تجاوز از سوی دولت کلمبیا آماده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم مادورو برای استقلال تسلیحاتی ونزوئلا با کمک ایران، روسیه و چین

تصمیم مادورو برای استقلال تسلیحاتی ونزوئلا با کمک ایران، روسیه و چین