مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-24اجتماعي

اجرای طرح «هر کارمند یک حامی معنوی فرزندان» در لرستان


مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این که تعداد 10 هزار و 500 کودک از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد لرستان هستند، گفت: طرح «هر کارمند یک حامی معنوی فرزندان» برای حمایت بیشتر از این فرزندان در سطح ادارات استان با همکاری استانداری اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این که تعداد 10 هزار و 500 کودک از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد لرستان هستند، گفت: طرح هر کارمند یک حامی معنوی فرزندان برای حمایت بیشتر از این فرزندان در سطح ادارات استان با همکاری استانداری اجرا می شود.

جاسم محمدی فارسانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که 108 هزار خانوار در لرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند و بیش از 48 هزار خانواده از مجموع این تعداد خانوار توسط زنان سرپرست خانوار اداره می شوند، گفت: کمیته امداد با هدف توانمندسازی خانواده ها در بُعدهای مادی و معنوی، در صدد است خانوارهای دارای قابلیت را پس از خودکفایی از چرخه حمایتی خارج نماید و نیازمندان جدید را زیر چتر حمایتی خود بگیرد.

وی با بیان این که لزوماً توجه به اولویت های مادی خانوارهای تحت حمایت در بحث معیشت، اشتغال، بیمه و درمان، آموزش، مسکن و .

.

کافی نیست، افزود: اگر در حوزه معنوی اقداماتی صورت نگیرد خدمات مادی نیز مورد تایید نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر کارمند یک حامی معنوی فرزندان» در لرستان

اجرای طرح «هر کارمند یک حامی معنوی فرزندان» در لرستان