مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-24اقتصادي

سونامی بدحالان در موج سوم کرونا/ بمب های ویروسی در جامعه جولان می دهند


طی روزهای اخیر، بارها و بارهار آمار فوت شدگان و مبتلایان رکورد شکسته است و در 24 ساعت منتهی به روز گذشته هم بار دیگر این رکوردشکنی تکرار شد: 6 هزار و 134 مبتلای جدید.

- ، درست مقابله نشود باید از ته رودخانه، جنازه جمع کنیم .

این حرف های بی تعارف دکتر نمکی، اگرچه واکنش ها و انتقادهایی را از جانب برخی مسئولان دولتی به همراه داشت، اما هرچه بیشتر می گذرد صحت و دقت آن بیشتر آشکار می شود.

رسیدن تعداد بدحالان به مرز 5 هزار نفر طی روزهای اخیر، بارها و بارهار آمار فوت شدگان و مبتلایان رکورد شکسته است و در 24 ساعت منتهی به روز گذشته هم بار دیگر این رکوردشکنی تکرار شد: 6 هزار و 134 مبتلای جدید.

در کنار این آمار، تعداد 335 فوتی در یک روز هم عددی ترسناک بود که اگرچه رکورد را نشکست اما برای پنجمین روز متوالی، رقم بیش از 300 جان باخته در کشور را ثبت کرد.

اما در کنار این دو آمار، اعداد ترسناک دیگری هم طی روزهای اخیر ثبت شده که شاید کمتر به آن توجه شده است: تعداد موارد حاد و شدید .

روز گذشته آمار کرونا را نخواهند داشت و جان خود را از دست می دهند.

بیماران دیر مراجعه می کنند دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت هم در این باره هشدار داده و گفته است: متأسفانه در دو سه هفته ای که روند صعودی داشته ایم، تعداد بیماران بدحال افزایش یافته است؛ یکی از دلایلش این است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی بدحالان در موج سوم کرونا/ بمب های ویروسی در جامعه جولان می دهند

سونامی بدحالان در موج سوم کرونا/ بمب های ویروسی در جامعه جولان می دهند