مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-24اجتماعي

استفاده از ظرفیت مجازی برای پرورش توانمندی و خلاقیت کودکان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از استفاده ظرفیت فضای مجازی برای پرورش توانمندی و خلاقیت کودکان و نوجوانان عضو کانون خبر داد.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان خبر داد استفاده از ظرفیت مجازی برای پرورش توانمندی و خلاقیت کودکان ایسنا/همدان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از استفاده ظرفیت فضای مجازی برای پرورش توانمندی و خلاقیت کودکان و نوجوانان عضو کانون خبر داد.

بهناز ضرابی زاده در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کبودراهنگ از ابتدای سال برنامه های فرهنگی و آموزشی با عنوان دختران کبوترانه و پسران پرواز را برای دو گروه سنی کودک و نوجوان در فصای مجازی برگزار می کنند.

وی ادامه داد: مربیان کانون پرورش فکری در قالب برنامه های فرهنگی و علمی در خدمت اعضاء هستند و علاوه بر آموزش هایی که در بر نامه کاری سالانه خود دارند، امسال به علت شیوع کرونا آموزش نقاشی و سفال و آموزش نجوم از طریق انجمن علمی زیرسقف آسمان از طریق کارگاه های مجازی در دستور قرار گرفت و در این ایام آخرین خورشیدگرفتگی قرن با حضور دانش پژوهان نوجوان و با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی کبودراهنگ با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز رصد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مجازی برای پرورش توانمندی و خلاقیت کودکان

استفاده از ظرفیت مجازی برای پرورش توانمندی و خلاقیت کودکان