مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-24سياسي

برگزاری همایش «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا»


همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» 20 و 21 آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

- برگزاری همایش تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا ایسنا/اصفهان همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا 20 و 21 آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

دبیر علمی همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: نخستین همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پسا کرونا در تاریخ 20 و 21 آبان ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و تحت حمایت پایگاه استنادی جهان اسلام و سیویلیکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می شود.

مریم مقیمیان با بیان اینکه این همایش به همت مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزاری می شود، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این همایش به صورت مجازی برگزار خواهدشد.

وی در خصوص اهداف همایش، تصریح کرد: استفاده از تجربیات، تلاش ها، تحقیقات و اقدامات صاحب نظران و متخصصان درگیر با ویروس کرونا و بررسی و تکمیل دانش حکمرانی در جهان پساکرونا از جمله اهداف برگزاری این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا»

برگزاری همایش «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا»