مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-24اجتماعي

جزییات برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به راهبرد کلان نظام تعلیم و تربیت مبنی بر گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان و در سطح مدارس از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی دستورالعمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته .

- در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی دستور العمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به راهبرد کلان نظام تعلیم و تربیت مبنی بر گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان و در سطح مدارس از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی دستورالعمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر این اساس، ترویج و فرهنگ سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، ارتقاء مهارت های خود مراقبتی دانش آموزان و ترویج آن در سطح مدارس، جریان سازی فرهنگی و اجتماعی برای جلب مشارکت در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی عمومی در مورد عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان در زمینه آسیب های اجتماعی، اعتیاد و رفتار های پرخطر جزو اهداف اختصاصی این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی

جزییات برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی