مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-24ورزشي

اصلاح آخرین ایراد اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی/ نسخه نهایی به مجلس ارسال شد


مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان از رفع ایراد و ارسال نسخه نهایی اصلاح شده اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان از رفع ایراد و ارسال نسخه نهایی اصلاح شده اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مرتضی فلاح در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی ابتدا در هیئت وزیران به تصویب رسید و پس از آن به هیئت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی رفت و به آن ایراد گرفته شد، اظهار کرد: این ایرادات برطرف شد اما پس از ارسال به شورای نگهبان باز هم به آن اشکال گرفته شد که این ایرادات نیز برطرف شد.

وی ادامه داد: نامه ای هفته گذشته از سوی رییس هیئت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی به وزات ورزش و جوانان ارسال شد و پس از آن ایراد گرفته شده برطرف و مجددا اساسنامه به هیئت تطبیق ارجاع شد.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سایر موارد مرتبط با اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی حل و فصل شده، خاطرنشان کرد: چهار مرتبه با وزیر ورزش و جوانان در مورد رفع ایرادات مکاتبه صورت گرفته است و هفته گذشته بود که با وزارت ورزش و جوانان جهت رفع ایراد مکاتبه انجام و پاسخ آن نیز از سوی وزارتخانه ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آخرین ایراد اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی/ نسخه نهایی به مجلس ارسال شد

اصلاح آخرین ایراد اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی/ نسخه نهایی به مجلس ارسال شد