مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-24اجتماعي

رونمایی از سامانه سنا/تهیه بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر


سامانه سناء شهرداری تهران با حضور سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مشاور شهردار تهران، شهردار منطقه 17 و تعدادی از مدیران شهری در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 17 رونمایی شد.

- سامانه سناء شهرداری تهران با حضور سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مشاور شهردار تهران، شهردار منطقه 17 و تعدادی از مدیران شهری در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 17 رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در آیین رونمایی از این سامانه با تقدیر از زحمات و تلاش هایی که برای این سامانه صورت گرفته گفت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در تلاش است تا بتواند ضمن ارائه خدمت مناسب، اولویت بندی در خدمت را با توجه به داده هایی که دارد رعایت کند و در این بین داشتن چنین بانک اطلاعاتی برای حوزه های مختلف در شهر تهران بسیار مهم است.

وی با بیان این مطلب که عمده مشکلات در اثر نداشتن سیاست گذاری درست و نبود بانک اطلاعاتی دقیق و شفاف است، اظهار داشت: هر اقدام یا عملیاتی که شکست می خورد به همین دلیل نداشتن بانک اطلاعاتی درست و دقیق و شفاف است و این سامانه به ما یک اطلاعات جامع و کامل از خانواده های کم برخوردار می دهد تا خدمات به طور صحیح و در بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه سنا/تهیه بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر

رونمایی از سامانه سنا/تهیه بانک اطلاعات جامع از خانواده های آسیب پذیر