مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-24اقتصادي

رشد 18 درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد


معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در وصول حقوق دولتی معادن، - در شش ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال 98، بیش از 18 درصد رشد داشته است.

  دارا فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: در شش ماهه نخست سال 99 بیش از 4 هزار و 48 میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.

وی با اشاره به رشد بیش از 18 درصدی وصول حقوق دولتی معادن نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال 98، وصولی حقوق دولتی 3 هزار و 420 میلیون ریال بوده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از وجود 76 فقره پروانه بهره برداری معدن در استان خبر داد و اظهار کرد: این معادن با سرمایه گذاری بیش از 820 میلیارد ریال و اشتغال 808 نفر، دارای بیش از یک میلیارد و 596 میلیون تن ذخیره معدنی هستند و در حال حاضر 44 معدن در استان فعال و در حال بهره برداری هستند.

فرامرزی بیان کرد: عمده مواد معدنی استان فسفات، مواد اولیه سیمان، گچ، آهک، سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت، سلستین، مارن و ….

می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 18 درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد

رشد 18 درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد