مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-24اقتصادي

جایگاه مطلوب فرش قم در عرصه بین الملل/تقویت بازارهای داخلی فرش


رییس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم گفت: فرش ابریشم قم را به عنوان برند جهانی می شناسند و حتی می توان بیان کرد جایگاه فرش استان در بخش بین الملل نسبت به داخل کشور بهتر است.

- ابوالفضل صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه میزان صادرات فرش نسبت به پیش از تحریم کاهش پیدا کرده است، اظهار کرد: آنچه بیش از همه مد نظر قرار گرفته کیفیت فرش قم است تا از رقابت جهانی عقب نمانیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات موجود در حوزه فرش قم در دستور کار قرار گرفته و پیگیری جدی در زمینه بیمه بافندگان وجود دارد تا بتوان کمک کرد فرش به جایگاه پیشین خود برگردد.

رییس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم از تمدید مهلت ثبت نام بیمه بافندگان تا پنجم آبان ماه خبر داد و افزود: اکنون هزار و 350 نفر بافنده بیمه شدند.

متقاضیان تا تاریخ مقرر فرصت دارند با ارائه مدارکی مانند کارت ملی، شناسنامه، یک قطعه عکس و کارت عضویت از اتحادیه به آدرس خیابان باجک، کوچه شماره سه، اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اکنون کیفیت فرش قم مطلوب است، گفت: به دلیل شیوع بیماری نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده زیرا در تحریم هستیم و مشتری نمی تواند فرش را خریداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه مطلوب فرش قم در عرصه بین الملل/تقویت بازارهای داخلی فرش

جایگاه مطلوب فرش قم در عرصه بین الملل/تقویت بازارهای داخلی فرش