مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-24اقتصادي

ارتقا کلیه محورهای مواصلاتی و بزرگراه های اردبیل در دستور کار قرار دارد


معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بزرگراه پارس آباد به سربند به طول 20 کیلومتر سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اردبیل معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بزرگراه پارس آباد به سربند به طول 20 کیلومتر سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

علی یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیاز به توسعه و تبدیل به بزرگراه دارد که ما بر همین اساس مطالعه تمام راه های استان را در دستور کار قرار دادیم تا ارتقا این محورها را به بزرگراه در سال های آینده شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: 350 کیلومتر از راه های استان اردبیل به ویژه شمال و جنوب استان مورد مطالعه قرار گرفته تا عملیات توسعه بزرگراه در این مسیرها به انجام برسد.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل یکی از محورهای پرتردد استان را پارس آباد تا سه راهی مشگین شهر به طول 157 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در این مسیر 20 کیلومتر در محدوده پارس آباد تا سربند در اولویت اجرا قرار گرفته که ما سعی کردیم در قالب دو قطعه 10 کیلومتری این پروژه را به پیمانکاران واگذار کنیم.

یوسف زاده افزود: به دلیل کم کاری پیمانکار قطعه اول، مجبور شدیم تا او را از ادامه اجرای این پروژه کنار بگذاریم ولی پیمانکار قطعه دوم با سرعت پروژه را به پیش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا کلیه محورهای مواصلاتی و بزرگراه های اردبیل در دستور کار قرار دارد

ارتقا کلیه محورهای مواصلاتی و بزرگراه های اردبیل در دستور کار قرار دارد