مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-24اقتصادي

سیلاب های حوزه آبخیزداری جهادآباد، تهدیدی برای شاهین شهر


مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهین شهر و میمه از اختصاص یک میلیارد و 80 میلیون تومان اعتبار برای بند سنگی ملاتی در دهلُر و یک میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار برای طرح آبخیزداری روستای کلهرود، - ایسنا/اصفهان مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهین شهر و میمه از اختصاص یک میلیارد و 80 میلیون تومان اعتبار برای بند سنگی ملاتی در دهلُر و یک میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار برای طرح آبخیزداری روستای کلهرود، خبر داد.

مهدی اکبری، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه همه طرح های آبخیزداری با درخواست مردم انجام می شود، اظهار کرد: اولویت اجرای طرح های آبخیزداری درخواست های مردمی است به نحوی که در صورت ضرورت فنی برای اجرای یک طرح به منظور جلوگیری از مشکلات اجتماعی طرحی اجرا نمی شود.

وی با اشاره به تکمیل 4 پروژه آبخیزداری در روستای سُه و یک پروژه در روستای دهلر، افزود: اختصاص یک میلیارد و 80 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سال 98 صندوق توسعه ملی به روستای دهلر در راستای اجرای طرح آبخیزداری سنگی ملاتی این روستا بوده است.

مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه اجرای طرح های آبخیزداری برای تغذیه سفره های آب زیرزمینی و قنوات مفید است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح آبخیزداری روستای کلهرود که بالاتر از امامز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب های حوزه آبخیزداری جهادآباد، تهدیدی برای شاهین شهر

سیلاب های حوزه آبخیزداری جهادآباد، تهدیدی برای شاهین شهر