مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-24دانش

مهلت ارسال آثار به جشنواره علوم انسانی فارابی تا 20 آبان تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین میرزایی گفت: دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی به دلیل تماس های علاقه مندان به ویژه دانشگاه ها، - رییس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا بیستم آبان ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین میرزایی گفت: دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی به دلیل تماس های علاقه مندان به ویژه دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و ناشران، برای ثبت و ارسال آثار، زمان ثبت آثار در سامانه را تا بیستم آبان ماه تمدید کرده است و این مدت مجدداً تمدید نخواهد شد.

وی افزود: تمامی پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اسلامی، دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و ناشران تنها تا پایان روز سه شنبه بیستم آبان ماه 1399 فرصت دارند، آثار خود را شامل کتاب پژوهشی ، گزارش نهایی پژوهش ، رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد که در سه سال گذشته (از ابتدای فروردین 1396 تا پایان اسفند 1398) انجام شده است، در سایت جشنواره به نشانی (WWW.

FARABIAWARD.

IR) ثبت کنند.

میرزایی تصریح کرد: آثار علمی در این دوره از جشنواره نیز در پانزده گروه علمی اخلاق، ادیان و عرفان ، تاریخ، جغرافیا و باستان شناسی ، حقوق ، زبان، ادبیات و زبان شناسی ، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات ، علوم اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره علوم انسانی فارابی تا 20 آبان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره علوم انسانی فارابی تا 20 آبان تمدید شد